後にして保険を行うには

あなたの保険会社と連絡を維持してみます。 1つは、誰かの方法で行うことができますあなたの保険会社が発行する定期刊行物を購読質問することです。いくつかの保険会社は、定期刊行物や、定期的には、顧客に配布することに公開されているパンフレットを公開します。

これらの定期刊行物では通常の活動でお客様の保険会社は、最近実施請求の支払いなどを実施読み込まれている、新製品についてのブランチオフィス、または情報の拡大。このような定期刊行物に登録すると、あなたの保険会社が顧客になることを知っているの開発を続けることができます。

定期的に、お客様の保険会社からの財務報告を求める。は、財務報告書、貸借対照表、損益計算レポートと呼ばれます。定期的にする方法の開発は、金融保険会社の財務報告書を要求によって測定を知ることができます。

たとえば、保険会社の保険料収入かどうかの点で増加し、彼が払うかどうかを主張するの他、あったことを知ることができるかどうかの増資、など。また、財務報告書を調べることができます投稿者についてどのように保険会社の経営状態。このレポートごとに6または12ヶ月を要求することができます。

を定期的にこの合意によると、警察は、保険料を支払う保管してください。定期的に支払いを続ける場合は、このことは良い顧客になっていると主張する可能性を減らすための手段を払うのではない。保険会社ではなく、顧客に関する多くの苦情dibayarnya主張していた多くの場合、遅延の原因を忘れてはいけないため、顧客からの保険料のお支払い。

保険料の支払いを承認滞在警告を要求する際にコレクタを介して保険料を支払っている。したがって、あなたは、保険料の支払いに関連付けられて望んでいないことから免れることができます。

あなたは、その保険証券を、お客様の相続人に教えると言う彼にする方法についての詳細保険保存されます。ので、作成時には死を、お客様の相続人は、ほかの保険の目的は、受信される方法を知っている彼はその金を使う必要があるが発生しました。

Automobile Recycling System

The Automobile Recycling Law was enacted in July 2002 to govern appropriate treatment and recycling of end-of-life vehicles (ELVs) and was enforced in January 2005.
Under this law, vehicle importers are required to recover or collect `fluorocarbons,' 'airbags, etc. (airbag inflators and seatbelt pretentioners)' and 'shredder dusts' from their ELVs for appropriate recycling purposes.

Outline of Recycling Mechanism & Relevant Requirements

1. Automobile manufacturers and importers must bear the human and economic burden involved in the building of an automobile recycling scheme.

2. Automobile users must pay costs associated with appropriate treatment and recycling of ELVs and the funds collected from the users are deposited at Japan Automobile Recycling Promotion Center (JARC).

3. Data on ELVs are stored in the electronic manifest system.

4. Automobile manufacturers and importers must ensure that the 'fluorocarbons,' 'airbags' and 'shredder dusts' they have recovered will be appropriately treated or recycled.

5. Small-scale Importers

Small-scale importers, of which the number of newly registered vehicles on an annual basis is below 10,000 units in any of the five preceding fisical years, are entitled to entrust the practice of the handling and recycling of 'fluorocarbons,' 'airbags' and 'shredder dusts' to the Designated Recycling Institute, while exempted from the mandatory achievement of the recycling quota.
Nevertheless, the other legal requirements as per the recycling fee deposit, provision of recycling information and the disclosure of recycling incomings and outgoings, etc. still lie with those small-scale importers, just as in the case of Japanese vehicle manufacturers and the larger-scale vehicle importers.

Contribution by Japan Automobile Importers Association (JAIA)

  • JAIA has its own Recycling Committee to discuss approaches to address challenges.
  • JAIA fulfilled its role by participating in the formation of the automobile recycling scheme.
  • Since the Automobile Recycling Law was enforced, JAIA has conducted activities for enhanced public credibility in automobile recycling and smoother operation of the scheme.
  • JAIA sends its personnel on loan on behalf of automobile importers to make its contribution in human resource allocation.
Source: http://www.jaia-jp.org/e/info/imported_car/recycling.html

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